شورای اداری بهزیستی شهرستان مراغه در محل سالن اجتماعات اداره با حضور کارشناسان و کارکنان شهرستان برگزار شد.
در این جلسه رییس اداره بهزیستی مراغه در خصوص اجرای سریع و صحیح مصوبات، تذکرات لازم ارایه داد.
همچنین از خدمات برخی از کارکنان در طول ماههای گذشته با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.












نظر شما